Noteikumi par atteikuma tiesību izmantošanu
I. Atteikuma tiesības:
1. Jums ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu.
- Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā.
- Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ir jāinformē mūs SIA “FEELFREE GROUP”, juridiskā adrese Duntes iela 56-51, Rīga, LV-1050, tālruņa numurs: 22087676, e-pasta adrese: pasutijumi@feelfree.lv par lēmumu atteikties no šā līguma.
- Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikumu tiesību izmantošanu nosūtīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.
II. Atteikuma radītās sekas:
5. Ja jūs atteiksieties no šā līguma, mēs jums atmaksāsim, mēs atmaksāsim Jums par iegādāto preci saņemto maksājumu.
- Jums preces jānodod jebkurā FeelFree Group veikalā (https://feelfree.lv/lv/kontakti), bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk, kā 14 dienu laikā no dienas, kad Jūs mums paziņojāt savu lēmumu atteikties no šā līguma. Termiņš būs ievērots, ja jūs arī preces nosūtīsiet atpakaļ uz adresi Duntes ielā 56-51, Rīgā, pirms 14 dienu termiņa beigām. Lūdzu ņemt vērā, ka SIA FEELFREE GROUP par precēm, kas sūtītas pa Ekprespastu, to pieņemšanas brīdī ir tiesības fiksēt iespējamos preces vizuālos bojājumus, kā arī komplektācijas saturu. Gadījumos, kad nosūtot preces uz SIA FEELFREE GROUP klientu centru, izmantojot kurjerpastu, SIA FEELFREE GROUP konstatēs preces bojājumus vai preces neatbilstību vizuālajam stāvoklim un komplektācijai uz preces saņemšanas brīdi, Jūs tiksiet informēts un Jums tiks nosūtīta konstatācijas akta kopija. Rekomendējam preces nodot klātienē, SIA FeelFree Group veikalos (https://feelfree.lv/lv/kontakti).
- Jums būs jāsedz ar preču atpakaļ atdošanu saistītās tiešās izmaksas.
- Jūs esat atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču raksturu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos.
- Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā jums ir tiesības preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei. (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā). Izmantojot atteikuma tiesības, Jūs esat atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudes nolūkam paredzēto. Jūs esat atbildīgs par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.
- Jūs esat atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.
- Izņemot šo noteikumu 12. punktā norādītos gadījumus, Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā, sedzot:
11.1. izdevumus par preces piegādi;
11.2. preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas, izņemot gadījumus, kad SIA „FEELFREE GROUP” ir piekritis segt šīs izmaksas vai nav informējis Jūs, ka Jums ir jāsedz izmaksas;
11.3. preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai, ko apliecina preces ražotāja autorizētajā servisā veiktā diagnostika. Jūs neesat atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja SIA „FEELFREE GROUP” nebūs Jūs informējis par atteikuma tiesībām patērētāju tiesību aizsardzību regulējošos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
III. Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības:
12. Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punktā noteiktajos gadījumos, tajā skaitā, ja:
- preces cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikumu tiesību termiņā;
- preces tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir nepārprotami personalizētas;
- prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
- patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ, tādām precēm, kā zobu aizsargi un citas tamlīdzīga rakstura preces, ja ir atvērts šo preču iepakojums un/vai ir bojāta drošības plombe;
- prece, tās īpašību dēļ pēc piegādes neatgriezeniski sajauksies ar citām lietām;
- patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm;
13. Pirkuma līguma kopijas interneta veikals feelfree.lv neuzglabā.
14. Lai izlabotu pasūtījuma laikā ieviesušās ievadkļūdas, lūdzu, sazinieties ar mums pa telefonu (22087676) vai sūtiet e-pastu: info@feelfree.lv.
15. Pirkuma pieteikumu Jūs varat aizpildīt latviešu valodā.
16. Interneta veikalā www.feelfree.lv apskatāmo preču attēli var nedaudz atšķirties no piedāvātās preces. Lai precizētu vai konkretizētu preces raksturojumu vai novērstu ar tās pasūtīšanu saistītās neskaidrības, lūdzam sazināties ar www.feelfree.lv pa e-pastu: info@feelfree.lv, tel. 22087676, lai izvairītos no nepatīkamiem pārpratumiem.
17. Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz šādu elektroniskā pasta adresi – info@feelfree.lv vai lūdzam sūdzību iesniegt rakstveidā, nosūtot uz šādu adresi: Rīga, Duntes iela 56-51, LV-1050
Sūdzība tiks izskatīta 30dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.